God morgon

God morgon (^_^)/
Nu har jag bestämt mig! Under lovet så ska jag lära mig japanska! fattar att det komme behövas mer tid än bara lovet, men det är bättre än ingenting! Kan faktiskt lite tack vare al Anime! kollar alltid med engelsk text. Jag tycker att det förlorar mycket i översättningen.
Ska gå till skolan om 50 minuter, så jag behöver inte stressa! Så skönt! brukar alltid gå upp minst 2 timmar innan jag ska vara i skolan så kan jag sega mig! Sen sminkar jag mig inte (blev allergisk) så då sparar man ju typ 20-30 minuter på det!
Men nu ska jag fortsätta lyssna på Hatsune Miku!
Only in Japan! Hatsune Miku är en animerad popstjärna och eftersom hon har så många fans så gör de hologram av henne så hon kan ha konserter.
Minns att det pratades mycket om Snoop dogg's konsert där de hade ett hologram av Tupac (om jag inte minns fel, namn är inte riktigt min grej) och att det var helt revolutionerande! Det var väl i år det var? Aja, men Hatsune har haft hologramkonserter sen 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0