Kapuchuuu

Ojskipojski! Nu har man sätt alla avsnitt av rosario + vampire ^_^ det var bara 26 avsnitt sammanlagt av de 2 säsongerna, och det har tagit mig nästan 2 veckor, då det är inte så farligt!

Kort skoldag imorgon också! Bara samhäll och matte, de 2 sista lektionerna jag någonsin kommer att ha denna termin!
Kommer att slippa samhäll i 2:an som tur är, men jag har för mig att det kommer att bytas ut mot historia -___-'

Inga tillvalskurser i tvåan vilket är tur eftersom alla säger att 2:an på naturprogrammet är den jobbigaste årskursen!
Kommer däremot ha Engelska 7 & webbutveckling i trean, men engelska är en av de chillaste kurserna som finns! Vi har världens bästa lärare också så det gör det hela mycket bättre!
Nä, men det känns verkligen som den kursen är gratis meritpoäng!!

Så här ser mina betyg ut hittills:
Biologi: C
Svenska: C
Engelska: A
Matte: har inte fått reda på
Samhäll: inte fått reda på
Idrott: fortsätter tills nästa termin
Fysik: fortsätter tills bästa termin
Tyska: D

Kommer inte på nu om jag går fler kurser, men om ni frågar mig så ser betygen helt ok ut. Kommer inte ta mig till läkarlinjen kanske, men jag siktar ändå inte dit!

Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0