Middag hos M-T

Har ätit middag hos My-Terese ikväll. Hon och Amanda ville fira min födelsedag (fyller år på söndag). Vi åt den där laxen nu vet på Philadelphia-reklamen! Riktigt god faktiskt! Fick ett iPhone-skal med nalle puh på, 2 andiktsmasker och en jättegod chokladkaka!

Sen när jag skulle hem (tog moppen dit) så vägrade moppen att starta! Lite panik där Asså! Hade testat med både elstart och kicken. Så då började jag tro att det var fel på batteriet eftersom ljuset och blinkersen bara la av (testar alltid innan jag åker iväg). Så då var det bara att vänta på att M-T's låtsaspappa skulle komma hem för att se om han kunde starta eller om jag skulle kunna få sjutts hem. Då får han igång den på en kick!!!!!!!

Så nu är jag hemma och äter choklad ❤

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0